به کسی نگویید من روزی در این دنیا بودم خدایا می شود استعـــــفا دهم؟! کم آورده ام ...!

ثانیه ها........

ثانیه ها چه کند شدین

ثانیه ها تو رو خدا

هرچه سریعتر بگذرین

دلم داره میشکنه ها

دلم چقدر تنگه براش

میخوام برم به دیدنش

بعد یه دنیا فاصله

می خوام برم ببینمش

ثانیه ها چقدر بدین!

وقتی می خوام که نگذرین

انگاری بال در میارین

میرین و قالم میذارین

اما حالا که منتظر

نشستم و تنگه دلم

بال شما شکسته و

غم روی غصه ام میذارین

آخر یه روز می بینمش

ثانیه های نارفیق!

همیشه ضد من بودین

یه دشمن خوب و دقیق!!!!!

سیب سرخ

دخترها مثل سیب های روی درخت هستند.
بهترین هایشان در بالاترین نقطه درخت قرار دارند.
پسرها نمی خواهند به بهترین ها برسند
چون می ترسند سقوط کنند و زخمی بشوند،
بنابراین به سیب های پوسیده روی زمین که خوب نیستند اما به دست آوردنشان آسان است،
اکتفا می کنند.
سیب های بالای درخت فکر می کنند
مشکل ازآنهاست
درحالی که آنها فوق العاده اند.
آنها فقط باید
منتظر آمدن پسری بمانند
که آن قدر شجاع باشد
که بتواند از درخت بالا بیاید.....



توی دادگاه عشقت منو محکومم کن

منو از داشتن هر چی عشق محرومم کن

حبس ابد ببر برام هر چی بگی من حاضرم

به خاطره دوس داشتنت تا چوبه ی دارم میرم

خودم می خوام پیش همه به جرم اقرار کنم

هر چی گفتم حقیقته دوباره تکرار کنم

توی دادگاه عشقت عاشقی جرم منه

حکم اعدام زیر بارون عاقبت دوس داشتنه

توی زندون خاطراتت تنها همدم منه

دل بی رحم تو سنگه منو اتیشه میزنه

اما فکر نکن یه لحظه ام زیر حرفم میزنم

زیر شنکجه ام که باشم از تو دل نمی کنم

رو در و دیوار زندون اسم تو حک میکنم

اگه جون ندم از عشقت به خودم شک میکنم

روز موعد رسیده روز رهایی از تن

اوج معراج یه عاشق لذت از عشق مردن

  • عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.bahar22.com

    در مسیرِ پر پیــ ـچُ خـمِ عشق قدم برداریـــم

    بتو یاد اوری کردم که مواظب آن دلی که در دستت است باشی

    شکستَنیســت....!!! 

خیلی سخته ، آره سخته تنها بودن

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 !

خیلی سخته ، آره سخته که همه تنها بزارنت !

خیلی سخته ، آره سخته که بدونی تنهای تنها باید به راهت ادامه بدی !

خیلی سخته ، آره سخته که دوستات درکت نکنن !

خیلی سخته ، آره سخته که حتی پدر و مادرت تنهات بزارن !

خیلی سخته ، آره سخته که بدونی پشتوانه ای نداری !

خیلی سخته ، آره سخته که بدونی اگه توی این سر بالایی مشکلی پیش اومد کسی نیست که پشتت رو نگه داره و نتونستی ادامه بدی!

خیلی سخته ، آره سخته که تنهای تنها غصه بخوری !

خیلی سخته ، آره سخته که بدونی اگه یه روز خاستی آستین هات بالا بزنی رو تنها باید بزنی ، تنهای!

این سختی ها برای چیه ؟

برای اینکه عاشقی !

برای اینکه دیوونه ای !

برای اینکه یه نفر رو خیلی دوست داری !

...

ولی خیلی خوبه ، آره خوبه که بدونی یه نفر درکت می کنه !

v  خیلی خوبه ، آره خوبه که بدونی یه نفر دوستت داره !

خیلی خوبه ، آره خوبه که بدونی توی سربالایی یه نفر همراهت هست !

خیلی خوبه ، آره خوبه که بدونی یه نفر هست که وقتی غصه می       خوری او نم ناراحت می شه !

خیلی خوبه ، آره خوبه که بدونی یه نفر هست که باهات خوشحال می شه !

خیلی خوبه ، آره خوبه که بدونی اون یه نفر عشق خودته !

بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت دارم

بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی

نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی

  اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،صِدام کن

بهت قول نمی دم ساکتت کنم اما منم پا به پات گریه میکنم  

اگر دنبال مجسمه سکوت می گشتی صِدام کن، قول می دم سکوت کنم

 اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی ، صِدام کن چون قلبم تنهاست

اگه یه روزخواستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما باهات میدوم

اگه به روز خواستی بمیری قول نمی دم جلوتو بگیرم اما اینو بدون من قبل از تو میمیرم

گفتی گفتم


گفتی عاشقمی٬
می گفتم دوستت دارم.
گفتی اگه یه روز نبینمت می میرم٬
گفتم من فقط ناراحت می شم.
گفتی من به جز تو به کسی فکر نمی کنم٬
گفتم من اتفاقا به خیلی ها فکر می کنم!
گفتی تا ابد توو قلب منی٬
گفتم فعلا توو قلبم جا داری.
گفتی اگه بری با یکی دیگه من خودمو می کشم٬
گفتم اما اگه تو بری با یکی دیگه من فقط دلم می خواد طرفو خفه کنم.
گفتی
گفتم … حالا فکر کردی فرق ما ایناس؟
نه! فرق من اینه که تو دروغ می گفتی و من راست می گفتم

تا دلت می خواد خطا کن من دم نمیزنم

 داور قلبم نه سوت داره و نه کارت زرد یا قرمز ...

تو راحت باش ...

تا دلت میخواد خطا کن

چه قدر سخته

چقدر سخته که بارونی بشی هر شب، نتونی آسمون باشی

چقدر سخته که زندونی بمونی، بی در و دیوار، نتونی همزبون باشی

چه بدبخته قناری که بخونه اما رویاش حس بیرونه...

چه بدبخته گلی که مونده تو گلدون  غمش یک قطره بارونه...

چقدر سخته که چشمات رنگه غم باشه ولی ظاهر پر از خنده

چقدر سخته که عشقت تو آسمون باشه، ولی آسون بگن چنده

چقدر سخته کلامت ساده پرپر شه نتونی ناجی اش باشی

چقدر سخته که رفتن راه آخر شه نتونی راهی اش باشی

چقدر سخته که تو خونه عین مهمون شی، بپوسی، خسته بیرون شی

چقدر سخته دلت پر باشه ساکت شی، ولی تو سینه داغون شی

چقدر سخته که یک دنیا صدا باشی، ولی از صحنه خوندن جدا باشی

چقدر سخته که نزدیک خدا باشی، ولی غرق عدا باشی

جملات زیبای دکتر شریعتی

اگر دروغ رنگ داشت...

هر روز شاید

ده ها رنگین کمان در دهان ما نطفه می بست

و بی رنگی کمیاب ترین چیزها بود

اگر شکستن قلب و غرور صدا داشت...

عاشقان سکوت شب را ویران می کردند

اگر به راستی خواستن توانستن بود...

محال نبود وصال!

و عاشقان که همیشه خواهانند

همیشه می توانستند تنها نباشند

ادامه مطلب ...

دختر از نظر جامعه ی ایرانی

گویا هنوز در جامعه ما:

دختر بودن یعنی کله قند و لی لی لی لی……….

دختر بودن یعنی الگوی خیاطی وسط مجله های درپیت

دختر بودن یعنی همونی باشی که مادر وخاله وعمه ت هستن

دختر بودن یعنی “ دخترو رو چه به رانندگی؟ ” تو باید چرخ خیاطی برونی!

دختر بودن یعنی ” شنیدی شوهر سیمین واسش یه سرویس طلا خریده ۱۲ میلیون؟”

دختر بودن یعنی باید فیلم مورد علاقه تو ول کنی پاشی چایی بریزی

دختر بودن یعنی نخواستن و خواسته شدن

دختر بودن یعنی حق هر چیزی رو فقط وقتی داری که تو عقدنامه نوشته باشه

دختر بودن یعنی “چه معنی داره عکس گذاشتی تو پروفالیت؟ (حتی باحجاب!)

دختر بودن یعنی ” به بابات گفتی؟” داداشت راضیه؟!Bfتون ناراحت نمیشن؟! رئیس اداره چی؟!!!

دختربودن یعنی ” برو تو ، دم در وای نستا”

دختر بودن یعنی تو گرما لباست ۴ متر و نیم پارچه ببره که مردان  به گناه نیفتن!

دختر بودن یعنی ” تا حالا کجا بودی ؟”

دختر بودن یعنی “کجا داری میری؟”

دختر بودن یعنی ” تو نمیخواد بری اونجا ، من خودم میرم “

دختر بودن یعنی “کی بود بهت زنگ زد؟! با کی حرف میزدی؟” گوشیتو بده ببینم!

دختر بودن یعنی اجازه گرفتن واسه هرچی ، حتی نفس کشیدن ! 

دختر بودن یعنی بگی: ”کاشکی منم پسر بودم !!!!!!!!!!!!!!!!”(پاک کردن صورت مسئله و بزرگترین توهین به خودت)

دختر بودن یعنی بگی: “تو مردی میتونی اما من که….!” 

دختر بودن یعنی ” خیلی خودسر شدی”(ترجمه: خجالت نمیکشی از مغز و سر خودت استفاده میکنی؟!!!)

دختر بودن یعنی سوار دوچرخه میشی؟ بگیریدش!!! اما اصلآ ناراحت نباش چون اجازه داری ترک موتور شوهرت بشینی! ! !

ادامه مطلب ...