چرا!!!!

هیچ کس نَفَهمید..

شایَد شِیطان ، عاشِق حَوا شُده بو د

که به آدم سجده نَکرد...

....................................

.........................

پایدار نیست

           

             بزرگترین اساتید معنویت ادامس ها هستند!

، از همان کودکی

         سعی می کنند به ما بفهمانند هیچ شیرینی پایدار نیست...

روز اول که عاشقت شدم یادت هست؟ تو کرم ابریشم بودی و من کرم سیب .
من به تو قول دادم که دیگه سیب نخورم تو هم به من قول دادی که دور خودت تار نزنی!
اما من وقتی یک سیب خوشمزه دیدم قولمون یادم رفت و تو از غصه دور خودت تار زدی و بعد یک پروانه خوشگل شدی و منو تنها گذاشتی رفتی

دیگه از هر چی سیییییییییییییییییب متنفرممممممممممممم...

نمی دانم چه رابطه ایست بین نبودنت با رنگ ها...
دلتنگ تو که می شوم
زندگی ام سیاه می شود انگار......

....

همیشه یکی هست که درد دلت رو بهش بگی

وای از اون روزی که خودش بشه درد دلت......!!!..

فقط...

نگاهم کرد پنداشتم دوستم دارد... نگاهم کرد در نگاهش هزاران شوق عشق را خواندم... نگاهم کرد دل به او بستم نگاهم کرد اما بعدها فهمیدم فقط نگاهم میکرد... ...

خدایا الودگی ادمها از حد گذشته دنیا رو چند روز تعطیل نمیکنی!!!!!!!!!

من و تو زوج شدیم پشت دو دیوار بلند..چه کسی فرد شدن

را به دل ما ره داد

کاش از درس ریاضی هیچ نمی فهمیدیم


من میگم چشات قشنگه
تو میگی دنیا دو رنگه
من میگم چه قدر تو ماهی
تو میگی اول راهی
من میگم بمون همیشه
تو میگی ببین نمیشه
من می گم خیلی غریبم
تو میگی نده فریبم
من میگم خوابت رو دیدم
تو میگی دیگه بریدم
من می گم هدف وصاله
تو ولی میگی محاله
من میگم یه عمره سوختم
تو میگی قلبم رو دوختم

ادامه مطلب ...

کلید دست توست .... چرا بهانه می آوری که من در قلبم را بسته ام؟؟؟؟؟؟

شمع میسوزدوپروانه به دورش محزون

                           من که میسوزم و پروانه ندارم چه کنم...!!!!!!!!!!!

گفتم گفت

گفتم :خدایاازتودلگیرم...

گفت:ازمن؟

گفتم:دلم راربودن...

گفت:پیش از من؟!

گفتم:چقدردوری؟!

گفت:تو یا من؟!

گفتم:که تنهاترینم...

گفت:بیشترازمن؟!!

گفتم:کمک خواستم...

گفت :ازغیرازمن؟!!!

گفتم:دوستت دارم...

گفت:بیش از من؟

گفتم انقدرنگو من!!!

گفت:من توام تومن!!!!....

خدا...

 همیشه از "چوب خدا" ترسوندنمون ، ولی حتی یک نفر هم به "بوس خدا" امیدوارمون نکرده...

نیاباران زمین جای قشنگی نیس!

               من ازاهل زمینم خوب میدانم!

                          که گل در عقدزنبوراست... 

                                     ولی سودای بلبل دارد و

                                            پروانه را هم دوست میدارد....