ببخششششش

خدایا ! من را ببخش به خاطر تمام درهایی که کوبیدم و خانه تو نبود !

قدیما... تا کسی مجبورنبود، دروغ نمی گفت..
الان تا کسی مجبور نباشه، راست نمی گه ..!

اموختن

در گذر از جاده ی زندگی آموختم :
کسانی را که بیشتر دوست می داری ،
زود تر از دست می دهی ... !!!

من یک عذرخواهی به خودم بدهکارم...

برای اینکه غرورم را شکستم...

برای اینکه همیشه احساساتی بودم...

برای اینکه انسان بودم !!!

ای داد بیداد

نانوا هم جوش شیرین میزند                               بیچاره  فرهاد!!!!                                                                         

دوستی ها کمرنگ
بی کسی ها پیداست
راست گفتی سهراب
آدم اینجا تنهاست .....!

چه هوایههههههههههه

چقدر دلم هوایت را میکند
حالا که دیگر هوایم را نداری...

عاشقانه ها

عاشق هایت را مثل
عاشق هایت را مثل

کانال تلویزیون عوض می کنی

و با افتخار می گویی ،
...
که عشق برایت این چنین است !

و من می خندم ...

به برنامه هایی که هیچکدامشان ،

به درد نمی خورند !