خدایا فاصلت تا من               

                                 خودت گفتی که کوتاه

    از اینجا که من ایستادم

                        چقدر تا آسمون راهه

http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/niyar/daryab.jpg

برو

مطمئن باش و برو


ضربه‌ات کاری بود


 

دل من سخت شکست


و چه زشت


به من و سادگی‌ام خندیدی


به من و عشقی پاک


که پر از یاد تو بود


و خیالم می‌گفت تا ابد مال تو بود


تو برو، برو تا راحتتر

 عکس تصویر تصاویر پیچک ، بهاربیست Www.Bahar-20.com
تکه‌های دل خود را آرام سر هم بند زنم

شبهای دراز بی عبادت چه کنم؟طبعم به گنه کرده عادت، چه کنم؟ گویند کریم است و گنه می بخشد؛ گیرم که بخشید، ز خجالت چه کنم؟

خدایا

خدای خوبم هرگز کسی را به آنچه قسمتش نیست عادت مده
کورش کبیر

حساددددددددددددددت

حسادت نکن...اینکه بعد از تو بغل گرفته ام زانوی غم است

رفــــــــــیق
دلتنگ
که شدی پیش من بیــــــــا ، کمی غصه هست... با هم می خوریم

همین

بی نقاب باش، گاهی فقط شبیه خودت .... همیــن! همیــن! همیــن! همیــن! همیــن! : هم میگن بی گناه تا پای دار میره ولی بالای دار نمیره ولی هیچکس به این فکر نکرده که تا پای دار رفتن برای یه بی گناه از صد بار بالای دار

رفتن یه گناه کار زجرآور تره !!! یــن!

نمی بخشمت

مَن اگر ،

آنقدَر که یادِ تواَم

به یادِ خُدا بودَم

قَطعا نیمی از بِهشت

مال مَن بود



تو اگر،

آنقَدر که یادِ مَنی

به یادِ خُدا باشی

قطعا جهنم از آنِ تو بود

.......................................

 

 

فـرهـاد می دانــستــــ

 

 

صـد سـال نمـ‌ی تـواند کـوه را بـکنـد

 

 

فـقـط مـ‌ی خـواسـتــ یـکــ بـار

 

 

اسمـش را بـا شـیرین بیـاورند!

 

 

خیلی سخته.. که تا نمیری کسی نمیبخشتت